Rekeningen van Infomedics

Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering. Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rekening.

euro-icon

Uw rekening betalen

U heeft 30 dagen de tijd om de rekening, te betalen. Wilt u erop letten dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). Indien u een papieren rekening ontvangt kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics heeft zijn systemen maximaal beveiligd en voldoet aan alle wet- en regelgeving rondom privacy.
Iconen_0004_Privacy

Vragen over uw rekening

Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veel gestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.