Betalingen
Rekeningen van Infomedics
Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of uw zorgverzekering deze dekt. Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling, stuurt Infomedics u een rekening voor het gedeelte dat niet door uw verzekering wordt vergoed
Uw rekening betalen
- U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen.
- Gebruik alstublieft de betaalgegevens die op deze rekening staan.
- Papieren rekening ontvangen? Scan de afgebeelde QR-code met uw mobiele telefoon. U wordt direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. De betaalgegevens zijn al voor u ingevuld. U hoeft alleen nog akkoord te geven op de betaling.
Wat gebeurt er met uw gegevens?
Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics heeft zijn systemen maximaal beveiligd en voldoet aan alle wet- en regelgeving rondom privacy.
Vragen over uw rekening
De website van Infomedics biedt uitkomst. U vindt er:
- Antwoorden op veel gestelde vragen.
- De rekeningchecker: snel en simpel controleren of uw rekening is betaald.
Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics: 036 – 20 31 900.